
Dia Mundial del Ronyó
Salut renal per a tothom: tanquem la bretxa del coneixement
Tens 2 ronyons i 1 oportunitat per a cuidar-los. Com més aviat comencis a cuidar-los, millor. El 10 de març amb motiu del dia mundial del ronyó, de 10h a 13h tindrà lloc una taula informativa sobre la prevenció i detecció de les malalties renals en el Centre Comercial Montigalà de la mà de Alcer i l’Ajuntament de Badalona.
Aquesta taula informativa estarà conduïda per Alcer l’associació per a la lluita contra les malalties del ronyó. Es una entitat sense ànim de lucre creada l’any 1979.
Coneguem més sobre els nostres ronyons, el Dia Mundial del Ronyó es un moment per prendre consciència de la importància que tenen els ronyons en la costra salut. Un diagnòstic primerenc i una consulta mèdica oportuna poden evitar l’aparició de la malaltia, alentir la progressió natural de la mateixa o més encara, detenir-la.
No et perdis la sessió informativa el 10 de març de 10 a 13 en el Centre Comercial Montigalà, ens trobaràs entre les tendes Fina García y Belros.